Asiana Airlines - Los Angeles, California

Adresse: 3530 Wilshire Blvd #1700, Los Angeles, CA 90010.
Telefon: 8002274262.
Webseite: flyasiana.com.
Spezialitäten: Fluggesellschaft, Transportdienst.
Andere interessante Daten: Rollstuhlgerechter Eingang, Rollstuhlgerechter Parkplatz.
Bewertungen: Dieses Unternehmen hat 52 Bewertungen auf Google My Business.
Durchschnittliche Meinung: 1.7/5.

Ort von Asiana Airlines

Asiana Airlines ist eine südkoreanische Fluggesellschaft mit Firmensitz in Seoul, Südkorea. Das Unternehmen wurde im Dezember 1988 gegründet und bietet Flugreisenden weltweit Transportdienste an. Asiana Airlines hat sich zu einer der führenden Fluggesellschaften in Asien entwickelt und ist bekannt für ihre hervorragenden Serviceleistungen und modernen Flotte.

Die Adresse von Asiana Airlines in Los Angeles lautet: Adresse: 3530 Wilshire Blvd #1700, Los Angeles, CA 90010. Wenn Sie telefonisch Kontakt aufnehmen möchten, erreichen Sie das Unternehmen unter folgender Nummer: Telefon: 8002274262.

Für weitere Informationen besuchen Sie bitte die offizielle Website von Asiana Airlines: Webseite: flyasiana.com.

Asiana Airlines bietet eine Vielzahl von Dienstleistungen an, darunter auch rollstuhlgerechte Einrichtungen wie einen behindertengerechten Eingang und behindertengerechte Parkplätze: Spezialitäten: Fluggesellschaft, Transportdienst. Andere interessante Daten: Rollstuhlgerechter Eingang, Rollstuhlgerechter Parkplatz.

Laut Google My Business hat Asiana Airlines insgesamt 52 Bewertungen und die durchschnittliche Meinung beträgt 1.7/5.

Insgesamt ist Asiana Airlines eine zuverlässige und kundenorientierte Fluggesellschaft, die sich auf die Bedürfnisse ihrer Passagiere konzentriert. Wenn Sie auf der Suche nach einem bequemen und sicheren Flugerlebnis sind, empfehlen wir Ihnen, die offizielle Website von Asiana Airlines zu besuchen und Ihre Reisedetails zu prüfen.

Bewertungen von Asiana Airlines

Asiana Airlines - Los Angeles, California
iam us
2/5

This Wilshire Asiana Airline office is permanently closed. Do not waste your time to come here for flight scheduling change.

Asiana Airlines - Los Angeles, California
Bb B
1/5

Their customer service and phone system are still stuck in the 50’s. Long stupid wait times and irate agents that hate their lives..

Asiana Airlines - Los Angeles, California
이승현
1/5

아시아나 두번다시 안탑니다
서비스 최악이고 전화도 아예 받질않고
티켓변경해야되는데 뭐 어쩌라는겁니까?!

Asiana Airlines - Los Angeles, California
上白土ジェイムス(BadCrashers)
1/5

never gonna fly with asiana again very bad worst than worst customer service

Asiana Airlines - Los Angeles, California
Seungjun Lee
1/5

Bad bad bad.
They never pick up the phone. Tried to cancel the ticket on the website, but it said u can cancel it only via Phone call. I tried calling them, but they never pick up the phone, just keep saying “we’re currently experiencing high volume of call, please call back us later”.

Worst airline ever!

Asiana Airlines - Los Angeles, California
Willie Yam
1/5

I like to share a terrible experience about this airline. I am regret to use this company for my return trip to Asia. It's staff was very unprofessional and don't care about its passenger well being. It not only denied my boarding due to their mistake on interpreting the Covid test requirement but doing so they also deny my refund for the ticket. The staff at the airport was rude and has a bad attitude. Do not, I repeat, Do not use this airline for your travel needs, even it is offering you the lowest fare. It is not worth it.

Asiana Airlines - Los Angeles, California
Homer Dao
1/5

This would be the last time I would fly Asiana Airline. I have a flight credit that I need to use and I've been calling in 2 days now and I cannot get ahold of Asiana representative to book my flight and I have already booked my flight for my wife so I'm not sure if I am able to have a flight with my wife going to Asia. And since Friday the price has gone up a few hundred bucks.

So what happens when you called a 1-800 Asiana phone number the answering service tells you that it's so busy that you need to call back another time and then hangs up on you. I've been doing this for 2 days now. The only time you can ever reach a representative is after 5 p.m. but those representatives are in Korea so they cannot really help with booking a ticket if you have flight credits.

Asiana Airlines - Los Angeles, California
nytrainergochina
1/5

DO NOT take this airline !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!The worst customer service in my 50 years of flying experience!! The ticket counter/ check in counter staffs and both the managers and supervisors are absolutely mean and not helpful and have problems with their ego and personalities and always yelling at the poor passengers at LAX Los Angeles International Airport !!!!!!!! A big thumb down!!!!!!!
Please always take Korean Airline the much better alternative and much better customer service always !!

Go up